Alfa Romeo Mito 1.4 Distinctive | Airco | PDC | Elektr. ramen |
€ 6.450,-
Bouwjaar | 28-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.489 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PZ-566-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.489 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PZ-566-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Knaap |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eenspan 41 |
Postcode | 3897 AL |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5255757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanderknaap.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): 6 mnd AvdK Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Afleverbeurt
Deze Alfa Romeo MiTo is in 2011 voor het eerst op kenteken gezet en in Duitsland op de weg verschenen. In oktober 2017 is de MiTo naar Nederland geïmporteerd. Het betreft hier een keurige auto met slechts lichte gebruikerssporen en de onderhoudsboekjes zijn aanwezig. Zoals u gewend mag zijn van een Italiaanse autofabrikant is het interieur van deze MiTo perfect gestyled en bijvoorbeeld voorzien van een "Sport Black" interieur met iets diepere stoelen die goede steun bieden. De Alfa Romeo MiTo is voorzien van opties als airconditioning, parkeersensoren achter en elektrisch bedienbare ramen.
Voor de genoemde vraagprijs wordt de auto afgeleverd inclusief minimaal 3 maanden APK en een poetsbeurt. Al onze occasions ondergaan een inspectie voorafgaand aan de aflevering en alle vloeistoffen worden op niveau gebracht.
Bel voor een afspraak:
036-5255757
06-21585465
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.