Alfa Romeo Mito 1.4 T T-Jet, 170pk, Volleder, Cruise, Keurig

€ 7.150,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-02-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 181.792 km
Deuren 3
Kenteken 6-XRL-52 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 T T-Jet, 170pk, Volleder, Cruise, Keurig


€ 7.150,-

Algemeen

Bouwjaar 17-02-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 181.792 km
Deuren 3
Kenteken 6-XRL-52 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Pitstop Car Trading B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Schipbeek 4
Postcode 8253 RD
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)321 - 745913 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pitstopcartrading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

In keurige staat verkerende MiTo met de oerdegelijke 1.4 T-Jet Turbo motor, stage 1 gechipt dus net zoveel pk als een QV/Abarth 170pk, verder origineel. Nieuwe distributieriem + waterpomp, APK tot 17-03-2025!

= Bedrijfsinformatie =

WIJ WERKEN OP AFSPRAAK, NEEM DUS EERST CONTACT OP VOORDAT U LANGSKOMT, OM TELEURSTELLINGEN TE VOORKOMEN!

Al meer dan 15 jaar zijn wij een echt familiebedrijf en houden wij een bedrijfsvoorraad aan van circa 80 auto's. Zo bewaken wij met een vaste club mensen goed het overzicht wat we in- en verkopen en kunnen we de kwaliteit van de auto's goed overzien én waarborgen.
In 2019 hebben wij een nieuwbouw gerealiseerd direct naast onze uitgebreide autowasserette. Een compleet nieuwe showroom die van alle gemakken is voorzien, klaar voor de toekomst! Alhoewel wij online ook auto's verkopen, horen en zien wij toch dat kopers van gebruikte auto's toch nog altijd graag persoonlijk kennis willen maken met de verkopende partij (ons) en natuurlijk de auto. Daarom hebben wij gekozen voor een nieuwbouw, omdat ook wij geloven dat de toekomst met: online-verkopen, het persoonlijke en tastbare van een showroom toch blijft... bij het kopen van een andere auto!

Wie Pitstop kent, weet dat wij een voorkeur hebben voor sportieve, exclusieve en luxer-uitgevoerde auto's. Wij bewegen ons met de markt mee en kijken naar wat er in de markt gevraagd wordt en wat gewenst is. Bij onze inkoop selecteren we op net dat beetje extra; een luxere of sportievere uitvoering ten opzichte van het basis merk/model.

Door onze jarenlange ervaring hebben wij een groot netwerk binnen Nederland, maar ook binnen Duitsland en omringende landen opgebouwd. Wij hebben de afgelopen jaren veel zoekopdrachten mogen vervullen voor (vaste) klanten. Wij kunnen namelijk het gehele traject van import-van of export-naar verzorgen, inclusief bijbehorende verzekering- en belastingafhandeling. Door ons netwerk kunnen wij ook alles inruilen en inkopen! Van klassieker tot nieuwe auto.

U bent van harte welkom in het centrale Dronten, slechts op 1 uur afstand van Amsterdam, Utrecht, Groningen en Enschede.

*** FINANCIERING OP ELKE AU

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie