Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.026 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
€ 69.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.026 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HDJ Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tweespan 17 |
Postcode | 3897 AG |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 2030461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hdjautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.450 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 14 kWh
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 57 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: HDJ Afleveringpakket:
- Volle tank,
- Gepoetst,
- Altijd 12 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Wat een onverwoestbare reputatie heeft de Audi Q7.
Super comfortabel en ruim.
Stoer en tijdloos om te zien en een kilometervreter bij uitstek.
Deze Q7 is een zeldzaam mooie verschijning bovendien.
Want in Samoerai grijs met zwart optiek, 22" hoogglans zwarte wielen, privacy glas is ie misschien wel op zijn mooist.
Dat bijna alle opties erop zitten maakt deze Q7 nog begerenswaardiger.
Een paar zaken lichten we uit, checkt u zelf: het uitgebreide leer op het dashboard, armsteunen en middenconsole, de 3 hulppakketten Stad/Tour/Parkeren, Servosluiting, Luchtvering, Panoramadak, Top View etc etc.
We staan nog apart even stil bij de uiterst ruime Individuele Comfort Contourstoelen want deze bieden veruit het meest comfort van alle stoelen die Audi levert.
De 55 TFSI e Plug-in Hybride aandrijf-combinatie met 381 pk met 700Nm koppel maken de Q7 bijzonder smeuïg, soepel en snel.
Deze Q7 verkeert in meer dan uitstekende staat en kan nog ruim 23.000km en 15 maanden voordat er onderhoud nodig is, topfit zeggen we.
Want ook de banden en wielen zijn nieuw dus geen enkel krasje op de velgen.
U loopt al warm voor deze verbluffend fraaie Audi Q7?
Wij nodigen u graag uit om nader kennis te maken met de Q7 en een proefrit te maken.
U bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.