Bouwjaar | 12-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.369 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-348-RN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 27.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.369 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-348-RN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Flevoland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Poseidonweg 5 |
Postcode | 8239 DK |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 211911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - aug 2021
Modelcode: I01
Typenummer: 8P61
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aandrijving
Actieradius: 345 km (260 km elektrisch)
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 401 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.730 kg
Accu
Accu: 42 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 71 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 50 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 230 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 40 minuten
Interieur
Interieur: BMW i interieur design Atelier, Stof (BHGI)
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:55
Bruikbare accucapaciteit: 40.09 kWh
Ingeschatte actieradius: 221 km
Ingeschat verbruik: 18.14 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 231 km
Actieradius praktijk winter: 196 km
Verbruik praktijk zomer: 17.32 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 20.5 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 140 kWh/100km
Valt u voor de milieuvriendelijke aandrijftechniek? Of voor de comfortabele rijbeleving? Met de elektrisch aangedreven BMW i3 hoeft u niet te kiezen. Stil en stevig optrekken zonder extra uitstoot? De elektromotor zorgt ervoor! De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Bij de rijke uitrusting horen ook LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Alle functies voor een veilige en zuinige rit worden overzichtelijk weergegeven op het digitale dashboard. Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Deze BMW i3 is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. Bij een sublieme rijervaring hoort superieur geluid: het Harman/Kardon audiosysteem levert de volmaakte soundtrack. Natuurlijk behoren Harman Kardon-audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst en regen- en lichtsensor o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.