BMW I4 Edrive40 High Executive 84 kWh / Active Cruise Control / Trekhaak / Achteruitrijcamera / 18'' /

€ 52.850,- incl. BTW

Bouwjaar 15-02-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.344 km
Deuren 5
Kenteken S-169-KJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

BMW I4 Edrive40 High Executive 84 kWh / Active Cruise Control / Trekhaak / Achteruitrijcamera / 18'' /


€ 52.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-02-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.344 km
Deuren 5
Kenteken S-169-KJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Flevoland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Poseidonweg 5
Postcode 8239 DK
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)320 - 211911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2021 - 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 71AW

Technische informatie
Koppel: 430 Nm

Aandrijving
Actieradius: 590 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.605 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 83 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 81 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 37 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 205 kW, 937 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten

Interieur
Interieurkleur: Leder Vernasca Oyster stiksel Schwarz
Bekledingcode: MAOI
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 23:18
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:48
Bruikbare accucapaciteit: 79.7 kWh
Ingeschatte actieradius: 410 km
Ingeschat verbruik: 22.57 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 438 km
Actieradius praktijk winter: 378 km
Verbruik praktijk zomer: 22.21 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.61 kWh/100km

Schoon rijden hoeft niet saai te zijn. Ervaar het plezier van elektrisch rijden met de BMW i4. De fluisterstille elektromotor zorgt voor pittige rijprestaties zonder uitstoot. Maar wel met fiscaal voordeel! De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Dit mag je gerust een luxe uitvoering noemen: een lederen interieur én een elektrisch bedienbare achterklep! Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De elektrisch inklapbare trekhaak blijft mooi uit het zicht als u hem niet gebruikt. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Ook full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, lederen sportstuur, DAB ontvangst en regensensor zijn aan boord.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!

De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?

Autotest | BMW i4 Eindelijk wat te kiezen!

De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.

Plus

  • weggedrag als een gewone BMW
  • motorisch superieur aan een gewone BMW

Min

  • geen bergruimte onder voorklep
  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.

Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.

Deel deze advertentie