Bouwjaar | 13-03-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.735 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.735 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Zeewolde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gaffel 11A/B |
Postcode | 3891 KD |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 7604555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozeewolde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 188 km/u
Ledig gewicht: 1.606 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 8
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL MOGELIJK!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C8 | Kamer met uitzicht
De nieuwe full size MPV van Citroën is ontwikkeld in samenwerking met Peugeot, Fiat en Lancia. Aan het basisontwerp geeft ieder van de fabrikanten een eigen invulling. Citroën noemt de nieuwe C8 niet zomaar een MPV of ruimtewagen, maar gaat een stap verder en presenteert de nieuwkomer als "rijdende suite". Of, zoals de fabrikant het zelf zegt, "C-huit de rijdende suite". Om die woorden kracht bij te zetten stelt "Hotel Citroën" een zeer luxueus exemplaar beschikbaar voor een test.
Citroen presenteert de C8 als een rijdende suite. Alhoewel de auto technisch en functioneel nauwelijks verschilt van andere grote MPVs, zorgt de unieke stijl van Citroen voor comfort en thuis-gevoel.
Plus
- overtuigend in luxe en comfort
- vlotte en zuinige dieselmotor
- moderne vormgeving
Min
- wijzigen indeling lastig en zwaar
- vliegtuigtafeltjes beperkt bruikbaar
- matige ontvangst radio
Conclusie
Met de C8 2.2 HDi Ligne Ambiance zet Citroën een auto neer die zich prima kan meten met andere grote reisauto's in deze prijsklasse. Daarbij biedt deze MPV een overvloed aan ruimte en mogelijkheden, doen de rijeigenschappen niet onder voor die van een gewone grote auto en is ook de luxe zeer overtuigend. Alleen het hier boven afgebeelde personeel wordt naar verluidt niet standaard meegeleverd.
Op de vraag of de C8 ook geslaagd is als rijdende suite luidt het antwoord een volmondig ja. De C8 is een auto waarin iedereen zich snel thuisvoelt en die bestuurders en passagiers een verwend gevoel geeft (Ivo Kroone).