Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 ECO-G Expression| Navigatie| Cruise| Apple Car Play/Android Auto| Camera| Trekhaak| LPG

€ 19.250,-

Bouwjaar 09-03-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.393 km
Deuren 5
Kenteken S-199-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 ECO-G Expression| Navigatie| Cruise| Apple Car Play/Android Auto| Camera| Trekhaak| LPG


€ 19.250,-

Algemeen

Bouwjaar 09-03-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.393 km
Deuren 5
Kenteken S-199-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedr. Van Slooten Urk B.V.
Contactpersoon R. van Slooten
Adres Het Spijk 19
Postcode 8321 WT
Plaats Urk
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 681666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.van-slooten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 185 x 154 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 489 kg
GVW: 1.618 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 - € 191 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Prijs is inclusief geldige APK en de wettelijke garantie
- Budget (€ 299 meerprijs): Uitgebreide vloeistof controle | Nieuwe APK | €. 15,00 brandstof | Volledige re condtionering | Tenaamstellen | Wettelijke garantie
- Premium (€ 699 meerprijs): Onderhoud volgens schema | Nieuwe APK | €. 25,00 brandstof | Volledige re condtionering | 12 maanden BOVAG garantie | Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
- DeLuxe (€ 999 meerprijs): Groot onderhoud | Nieuwe APK | Volle Tank | Volledige re condtionering | 12 maanden BOVAG garantie | 6 maanden verlengde garantie | 12 maanden pech hulp | Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Bosch Best Car Selection (12 maanden)

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij jou past. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook LED koplampen, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en start-stopsysteem.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Waar je zelf ook bent, je staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleer je uiteenlopende functies, ook op afstand. Deze Dacia is voorzien van knoppen op het stuur om het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-ontvangst te bedienen. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze je veel werk uit handen. Deze Dac

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Sandero | Een beetje speciaal

Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".

Autotest | Dacia Sandero Een beetje speciaal

De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.

Plus

  • scherpe prijs
  • lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hinderlijke fluittoon van motor
  • schel geluid audiosysteem
  • matige prestaties / souplesse op LPG

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.

En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.

Deel deze advertentie