Bouwjaar | 09-07-1992 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.972 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | FH-ZJ-03 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-1992 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.972 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | FH-ZJ-03 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Zeewolde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gaffel 11A/B |
Postcode | 3891 KC |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 7604555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozeewolde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,0 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Wielbasis: 216 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 702 kg
Laadvermogen: 448 kg
GVW: 1.150 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 351 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 1
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 46 - € 51 per kwartaal
Zeer unieke panda van 1e eigenaar afkomstig.
De auto is in het bezit geweest van een oudere man uit Utrecht die de auto altijd binnen heeft gestald,
Vooral dat is terug te zien aan de bodem van de auto die in een zeer goede staat verkeerd!
aangezien wij gespecialiseerd zijn in dit type panda (verkoop / onderhoud) weten wij er aardig wat vanaf en hierdoor hebben wij dan ook de bekende punten van dit type aangepakt.
Uiteraard kunt u de panda bij ons in onderhoud houden in de toekomst,
Wij beschikken over een groot magazijn gebaseerd op onderdelen van Ferrari, Maserati, en dit type Panda tot 2003 waardoor wij de gerichte service kunnen verlenen.
bij binnenkomst hebben wij de panda wegens leeftijd van diverse nieuwe onderdelen voorzien:
-5 nieuwe banden
-4 nieuwe wieldoppen
-nieuwe distributieriem met waterpomp
-nieuwe schakelstang rubbers
-olie
-oliefilter
-luchtfilter
-bougies
-mattenset
-uitlaat
Bent u nieuwsgierig geworden?
Bel ons dan voor een afspraak we presenteren de Fiat Panda graag.
= Bedrijfsinformatie =
GEOPEND OP AFSPRAAK
INRUIL MOGELIJK!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.