KIA Niro 1.6 GDi Hybrid ComfortLine | Apple/Android Carplay | Adaptieve Cruise Control | Parkeercamera | Climate Control | Highway Drive Assist

€ 32.435,- incl. BTW

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.334 km
Deuren 5
Kenteken T-515-JF Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid ComfortLine | Apple/Android Carplay | Adaptieve Cruise Control | Parkeercamera | Climate Control | Highway Drive Assist


€ 32.435,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.334 km
Deuren 5
Kenteken T-515-JF Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Kia Almere
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Strubbenweg 12
Postcode 1327 GE
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 5481188 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 165 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 442 x 183 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.374 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Stof zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Minimaal 3 maanden APK, uitgebreide inspectie, reiniging interieur en exterieur, minimaal 15 liter brandstof, gratis tenaamstelling en overschrijving
- BOVAG pakket personenwagens (€ 895 meerprijs):
12 maanden BOVAG garantie
APK-Keuring
Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Poetsbeurt
Volle tank
Gratis tenaamstelling en overschrijving
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. Deze Kia Niro is van het bouwjaar 2023, hij heeft 16334 kilometer gelopen. Hybride auto's zoals deze staan er om bekend dat ze zuinig zijn met brandstof. Bij de uitrusting van deze Kia horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Met kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, DAB ontvangst, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste bor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie