KIA Niro 1.6 GDi PHEV ExecutiveLine | Lederen Bekleding | Harman/kardon audio | Stoelventilatie | Remote smart Parking | Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel

€ 38.935,- incl. BTW

Bouwjaar 28-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.074 km
Deuren 5
Kenteken Z-981-HT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 134 kW (183 pk)

KIA Niro 1.6 GDi PHEV ExecutiveLine | Lederen Bekleding | Harman/kardon audio | Stoelventilatie | Remote smart Parking | Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel


€ 38.935,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.074 km
Deuren 5
Kenteken Z-981-HT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 134 kW (183 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Kia Almere
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Strubbenweg 12
Postcode 1327 GE
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 5481188 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 59 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 161 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 442 x 183 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Interieur: Leder/stof zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Minimaal 3 maanden APK, uitgebreide inspectie, reiniging interieur en exterieur, minimaal 15 liter brandstof, gratis tenaamstelling en overschrijving
- BOVAG pakket personenwagens (€ 895 meerprijs):
12 maanden BOVAG garantie
APK-Keuring
Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Poetsbeurt
Volle tank
Gratis tenaamstelling en overschrijving
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 20% tot 100%: 1210 min

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Hoewel de auto uit 2022 komt, heeft hij maar 15074 kilometer gereden. We weten het: benzinerijden is een dure grap. Elektrisch heeft de toekomst. Met de hybride motor van deze Kia Niro heeft u de keuze: elektrisch als het kan, benzine als het moet. Zelfs als het buiten ijzig koud is, kunnen zowel de bestuurder als de passagiers op de achterbank snel opwarmen, dankzij de verwarmbare stuurwiel en de achterbankverwarming. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Natuurlijk behoren schuif- en kanteldak, 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas ook tot de uitrusting van deze complete auto.

U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stopp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie