Land Rover Defender 2.5 TD5 130 Crew Cab TOP ONDERHOUD
n.o.t.k.
Bouwjaar | 09-05-2000 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 454.900 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-472-DX |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2000 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 454.900 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-472-DX |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Der Gooi Dealer Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jool hulstraat 9 |
Postcode | 1327 HB |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43710107 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandergooidealer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Aantal cilinders: 5
Ledig gewicht: 2.097 kg
Laadvermogen: 1.106 kg
GVW: 3.500 kg
Wielbasis: 324 cm
Emissieklasse: Euro 3
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
Aangeboden een perfect rijdende Land Rover Defender TD5. Auto heeft recent zeer groot onderhoud gehad, motor heeft nu 120.000 km gelopen. Stuurhuis, versnellingsbak accu wiellagers rondom brandstofpomp en een grote beurt gehad. Motor loopt als een zonnetje. Auto is ook volledig opnieuw gespoten op 28 april 2023 dus als nieuw!! Auto word afgeleverd met een nieuwe apk.
Opties:
Stuurbekrachtiging
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Xenon
Cruise controle
Laadbak
etc etc.
Voor de snelle beslisser!
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen,
Van der gooi dealer occasions
Alle inruil is bespreekbaar. Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om eerst te bellen voor de beschikbaarheid van de auto alvorens u langskomt. Omdat wij vaak onderweg zijn om auto's in te kopen werken wij voornamelijk op afspraak.
Het is ook mogelijk om langs te komen op zondagen, feestdagen en in de avonduren.
Ondanks dat alle informatie op deze site en op de website zo zorgvuldig mogelijk heeft gepubliceerd zijn spel- en drukfouten niet uitgesloten. Van der gooi dealer occasions kan niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!