Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic | Pano| Luchtvering| Camera

€ 57.995,-

Bouwjaar 01-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.146 km
Deuren 5
Kenteken X-385-GP Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic | Pano| Luchtvering| Camera


€ 57.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.146 km
Deuren 5
Kenteken X-385-GP Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KHAN Premium Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Huchtstraat 3
Postcode 1327 EA
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 5342343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Referentienummer: 43

Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 48 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Breedte: 198 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 7 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 71 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,8 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Zo meenemen tegen een scherpe groothandel rijklaarprijs! Indien het een jong gebruikte auto betreft dan is de prijs inclusief fabrieksgarantie. 
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- KHAN 5-sterren pakket (€ 945 meerprijs): Uzelf volledig indekken tegen elk risico? Kies dan voor het uitgebreide KHAN BOVAG+ verzekering.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (6 maanden); 1 jaar APK, 7 dagen omruilgarantie, Afleveringsbeurt (groot), KHAN VIP compleet +, Mobiliteitspas voor heel Europa, Nieuwe Universele matten set (indien nodig), Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto, Volle tank brandstof
- KHAN Premium Pakket - 2 jaar onderhoud (€ 1.245 meerprijs): Kies voor ultieme zekerheid, volledige BOVAG garantie en 2 jaar onderhoud is inbegrepen!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK; 1 jaar APK, 2 jaar onderhoud inbegrepen, 7 dagen omruilgarantie, Afleveringsbeurt (groot), KHAN VIP compleet +, Mobiliteitspas voor heel Europa, Nieuwe Universele matten set (indien nodig), Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto, Volle tank brandstof

Natuurlijk, dit is een innovatieve auto met zijn hybridetechniek. Maar het is bovendien ook een auto die is gebouwd voor jarenlang rijcomfort. Deze hybride auto beschikt over een verbrandingsmotor én een elektromotor. Daardoor rijdt de auto zeer comfortabel en is tegelijk zuinig in het verbruik. En wat heeft deze auto nog meer in petto? Om te beginnen zien we het lederen interieur, dat een sfeer van luxe meebrengt. Maar als u gaat voor gemak, wordt u ook niet teleurgesteld. Kijk eens naar die elektrisch bedienbare achterklep! Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Deze auto biedt stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur, waardoor het zelfs op de koudste dagen aangenaam rijden is. Ongeacht het aantal inz

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie