Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE

€ 4.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-01-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.384 km
Deuren 5
Kenteken 37-ZF-DJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Algemeen

Bouwjaar 09-01-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.384 km
Deuren 5
Kenteken 37-ZF-DJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Holdinga Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Markerkant 15 22
Postcode 1314 AX
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 7600499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.holdinga-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2005 - sep 2009

Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.430 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 265 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 10
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 985 - € 1.037 per kwartaal

Range Rover Sport HSE. Motor en versnellingsbak ok, wel diverse mankementen; voordiifferentieel maakt veel geluid, alleen sleutels zonder afstandbediening aanwezig, storing in stabiliteitssysteem en diverse schade's Exportprijs ex BTW/BPM : € 3.400,-

Range Rover Sport HSE. Motor und Getriebe in Ordnung, aber mehrere Mängel; Das vordere Differenzial macht viel Lärm, es sind nur Schlüssel ohne Fernbedienung vorhanden, eine Störung im Stabilitätssystem und verschiedene Schäden. Exportpreis ohne MwSt./BPM: 3.400 €

Range Rover Sport HSE. Engine and gearbox ok, but several defects; front differential makes a lot of noise, only keys without remote control present, malfunction in stability system and various damage Export price ex VAT/BPM: € 3,400

= Bedrijfsinformatie =

Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid.

Contact:
Holdinga Automotive BV
Markerkant 15-22
1314AX Almere
036-7600499
www.holdinga-automotive.nl
info@holdinga-automotive.nl

Holdinga Automotive is sinds 1973 actief in de autobranche met ruim 30 jaar ervaring als Honda dealer en 18 jaar als Skoda dealer en is nu actief als universeel autobedrijf in de verkoop van jong gebruikte auto's, onderhoud en reparatie van alle merken, schadeherstel en aircoservice.
U bent van harte welkom!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie