Mercedes-Benz V-Klasse 250d XL L3 Dubbele Cabine Avantgarde Parkeercamera | MBUX | Cruise Control | Leren Bekleding | DAB + | Stoelverwarming | Burmester
€ 59.850,- excl. BTW
Bouwjaar | 11-04-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 28.957 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.950 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Mercedes-Benz V-Klasse 250d XL L3 Dubbele Cabine Avantgarde Parkeercamera | MBUX | Cruise Control | Leren Bekleding | DAB + | Stoelverwarming | Burmester
€ 59.850,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 28.957 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.950 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Bedrijfswagens Lelystad |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Artemisweg 25 |
Postcode | 8239 DD |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 237944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2014
Cabine: dubbel
Referentienummer: 194243
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Afmetingen (LxB): 537 x 193 cm
Wielbasis: 343 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.359 kg
Laadvermogen: 741 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
CO2-uitstoot: 202 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket:
Geldige APK
Wensink App
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz V-Klasse | Buitenbeentje
De modellen van Mercedes-Benz hebben logisch gekozen namen. De A-Klasse is de kleinste en meest voordelige Mercedes. De B-Klasse is een maatje groter en duurder. De S-Klasse is het absolute topmodel. Maar nu is er de "V-Klasse". Het uiterlijk en het prijskaartje verraden al dat de V-Klasse niet boven de S-Klasse staat. Maar wat is het dan wel?
De V-Klasse brengt de luxe en verfijning van Mercedes-Benz naar de bestelbus. Als MPV biedt de V-Klasse meer ruimte, plus de luxe en het comfort van een echte Mercedes-Benz.
Plus
- extreem ruim
- zeer comfortabel
- prima prestaties
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- achterruiten niet te openen (afhankelijk van uitvoering)
- past nauwelijks op een parkeerplek
Conclusie
Wat is de Mercedes-Benz V-Klasse? In de basis is de nieuwe V-Klasse een busje, maar het onderstel bedient zich van dezelfde techniek als de personenauto's van Mercedes-Benz. De ruimte is die van een busje, maar de aankleding die van een limousine. De motoren zijn rechtstreeks afkomstig van de personenauto's, maar hebben merkbaar meer werk aan de hogere, zwaardere V-Klasse.
Volgens Mercedes-Benz is de nieuwe V-Klasse dankzij de verfijnde techniek en rijke uitrusting geen busje, maar de ruimste en meest luxueuze MPV op de markt. Volgens Autozine is het een unieke combinatie van beide.