Bouwjaar | 23-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NP-011-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NP-011-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brom Auto's |
Contactpersoon | P. van den Brom |
Adres | Tilbury 10 |
Postcode | 3897 AA |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5220820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdbromautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.670 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Distributieriem is vervangen bij : voorzien van kettingmotor.
Als uw klant vraagt hoe belangrijk kwaliteit voor u is, wijs dan even naar deze zakenauto. Dat zegt genoeg. In deze auto vindt u een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Audio-aanpassingen doen zonder de weg uit het oog te verliezen? Daar zorgt de audiobediening op het stuur voor! Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het navigatiesysteem met harde schijf. U vindt in deze auto ook airconditioning. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! U bent in deze MINI ook voorzien van verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze MINI is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze MINI wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.
Gunstige Financieel lease mogelijk ook voor starters! jaarcijfers hierbij niet nodig!!
Met nationale autopas, Inruil en financiering mogelijk. Altijd 80 occasions op voorraad. Wij zijn gespecialiseerd in alle type occasions tot de prijsklasse van 20.000 Euro.
Al onze occasions worden technisch rijklaar gemaakt in onze eigen professionele werkplaats.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.