Bouwjaar | 19-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.635 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 28-LKR-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 4.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.635 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 28-LKR-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Der Gooi Dealer Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jool hulstraat 9 |
Postcode | 1327 HB |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43710107 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandergooidealer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Emissieklasse: Euro 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Aangeboden een goed rijdende Mini Cooper automaat. Het betreft hier een net exemplaar voorzien van volledige onderhoudshistorie. De Mini is altijd bij de BMW in onderhoud geweest.
Opties:
Automatische Airco
Elektrische ramen
Panoramadak
Lederen interieur
Stoelverwarming
Automaat
Xenon
Boordcomputer
Aluminium velgen
etc etc.
Voor de snelle beslisser!
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen,
Van der gooi dealer occasions
Alle inruil is bespreekbaar. Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om eerst te bellen voor de beschikbaarheid van de auto alvorens u langskomt. Omdat wij vaak onderweg zijn om auto's in te kopen werken wij voornamelijk op afspraak.
Het is ook mogelijk om langs te komen op zondagen, feestdagen en in de avonduren.
Ondanks dat alle informatie op deze site en op de website zo zorgvuldig mogelijk heeft gepubliceerd zijn spel- en drukfouten niet uitgesloten. Van der gooi dealer occasions kan niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.