Mini Mini 3-Deurs C | John Cooper Works Trim + Package M

€ 48.259,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Mini Mini 3-Deurs C | John Cooper Works Trim + Package M


€ 48.259,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Flevoland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Poseidonweg 5
Postcode 8239 DK
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)320 - 211911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: F66
Typenummer: 11GD

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 212 km/u
Ledig gewicht: 1.235 kg
Wielbasis: 250 cm

Interieur
Interieur: JCW Black knit; grey with pattern in red, Leder/stof (TDJ3)
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Energielabel: D

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

U hoeft geen stationwagen of SUV te hebben om toch af en toe wat meer bagage of lading te vervoeren. Met een hatchback neemt u naar behoefte wat extra's mee. Dit is een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Regen, wind, hagel, sneeuw? Als het buiten guur is, doet de stoelverwarming z'n weldadige werk! Overdag een weidse zichthoek en 's avonds het lichtspel in de binnenruimte: dat geeft het glazen panoramadak! Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Bij de rijke uitrusting horen ook LED koplampen, adaptief dempingsysteem, adaptief onderstel, antracietkleurige hemelbekleding, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Het infotainmentaanbod is zeer uitgebreid. Ontspannen reizen doet u met behulp van het navigatiesysteem terwijl u muziek afspeelt via het audiosysteem met DAB-radio. De uitrusting van deze MINI is met dashboard met spraakbediening, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.

De automatische veiligheidssystemen in deze MINI fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Snelheid, brandstof, navigatie... de head-up display laat het allemaal zien, recht in het zichtveld van de weg. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door voetgangersbescherming, dodehoekdetectie, autonoom remsysteem

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini Electric | Een groene Mini

Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?

Autotest | Mini Electric Een groene Mini

De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • geslaagde vormgeving
  • degelijk, solide gevoel

Min

  • bombastisch geluid standaard audiosysteem
  • forse prijs
  • kleine actieradius

Conclusie

Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.

En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.

Deel deze advertentie