Bouwjaar | 29-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.072 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-SPX-93 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.072 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-SPX-93 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haaima Hylkema Opel Emmeloord |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Produktieweg 12 |
Postcode | 8304 AV |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 698131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haaimahylkema.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Lengte: 484 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 662 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Autogroep zekerheidspack (€ 995 meerprijs):
+ Auto's vanaf 2 jaar en ouder
+ 12 maanden Bovag garantie
+ Gegarandeerde kilometerstand NAP
+ Nieuwe APK bij aflevering
+ Onderhoudsbeurt conform schema
+ Poetsen van auto ( Auto wordt gereconditioneerd en gedesinfecteerd )
+ Nieuwe mattenset
+ Vervangend vervoer ( Vraag naar de voorwaarden)
+ 100 punten kwaliteitscontrole
+ Omruilgarantie 14 dagen of 1.000km
+ 24-7 Pechhulp ( Opel, Nissan, Peugeot & Suzuki)
+ NAP gegarandeerd
+ Mogelijkheid tot afleveren aan huis
+ Mogelijkheid tot proefrit aan huis
+ Mogelijkheid tot private shoppen buiten openingstijden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Autobedrijf Haaima Hylkema is al decennia lang het vertrouwde adres in Friesland en de Noordoostpolder als het gaat om mobiliteit in de breedste zin van het woord!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.