Bouwjaar | 16-01-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.359 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HV-663-N Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.359 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HV-663-N Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bangma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Houtwijk 1-7 |
Postcode | 8251 GD |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 336139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbangma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
In uitstekende staat verkerende Peugeot 3008 1.2 PureTech Turbo (130pk) van 1e eigenaar en slechts 82.359 km NAP!!
Uitgevoerd in luxe en compleet uitgevoerde STYLE-uitvoering.
Voorzien van veel opties waaronder: Metallic lak / meegespoten bumpers / 12v aansluiting / bekerhouders / af-fabriek radio/CD-speler + grootbeeld navigatiesysteem + USB + AUX + Bluetooth telefoonaansluiting / ISOFIX aansluiting / Climatronic automatische airconditioning / elektrische ramen + spiegels / dubbele airbags + zij-airbags / centrale vergrendeling met afstandsbediening / lichtmetalen velgen / stuurbekrachtiging / chromen spiegelkappen + dakrails / Cruise Control / gordels + hoofdsteunen achterin / getint glas / parkeersensoren + achteruitrij camera / lederen verstelbaar stuurwiel / neerklapbare achterbank / mistlampen voor en achter / ESP + ABS + Traction Control / boardcomputer / in hoogte verstelbare voorstoelen / automatische parkeerrem / armsteunen voor + achterin / chromen sierlijsten interieur + exterieur / groot glazen panoramadak en start/stop systeem etc.etc.etc.
Uiterst compleet, technisch uitstekend, zuinig in verbruik en betaalbaar in wegenbelasting.
Gehele onderhoudshistorie bekend en aanwezig en geheel Peugeot dealer onderhouden en recent onderhoudsbeurt uitgevoerd!
Auto wordt aan u afgeleverd met een nieuwe APK.
Inruil mogelijk. NAP-rapport aanwezig.
Wij bieden u tevens diverse financieringsmogelijkheden.
Vraagt u ons eventueel naar de mogelijkheden.
Wij rekenen GEEN extra kosten voor ons afleveringspakket!
KEURIG NET, TECHNISCH UITSTEKEND, ZEER COMPLEET UITGEVOERD EXEMPLAAR MET HOGE ZIT EN HOGE INSTAP VAN 1e EIGENAAR EN SLECHTS 82.359 KM NAP EN GEHELE ONDERHOUDSHISTORIE VOOR NOG JAREN BETROUWBAAR, BETAALBAAR EN COMFORTABEL RIJPLEZIER!!!
Bij Peugeot maken ze al 130 jaar auto's. Met oog voor innovatie en een ultieme rijervaring. Of, zoals ze zelf zeggen: Motion & Emotion. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Overdag een weidse zichthoek en 's avonds het lichtspel in de binnenruimte: dat geeft het glazen panoramadak! De uitmonstering van deze auto wordt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.