Bouwjaar | 28-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.074 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-079-SR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 368 kW (501 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.074 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-079-SR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 368 kW (501 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ron van Hamersveld BV |
Contactpersoon | Ron van Hamersveld |
Adres | Jol 11-16 |
Postcode | 8243 ED |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 248424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ronvanhamersveldbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 295/35 R21
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 275 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 193 x 169 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.640 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 3.080 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 358 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik in de stad: 22,5 l/100km (1 op 4,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 470 - € 535 per kwartaal
IN OPDRACHT VAN CLIENT ZEER NETTE EN GOED ONDERHOUDEN PORSCHE CAYENNE 4.8 TURBO 182074 KM GEREDEN AFGESTEMPELD SERVICEBOEKJE AANWEZIG(ZIE LAATSTE FOTO'S)DE CAYENNE IS VOORZIEN VAN ZEER VEEL OPTIES ZOALS;VOLLEDIG LEDER SPORT INTERIEUR,ELECTRISCH VERSTELBARE STOELEN MET GEHEUGEN ZOWEL BESTUURDER ALS PASSAGIER,STOEL VERWARMING,XENON VERLICHTING,LED DAGRIJ VERLICHTING,APPLE CARPLAY,FULL-MAP KLEUREN NAVIGATIE,CRUISE CONTROLE,AUTOMATISCHE AIRCO CLIMATE CONTROLE,CENTRALE DEURVERGRENDELING OP AFSTAND,ELECTRISCH VERSTELBAAR STUUR,MULTIFUNCTIONEELSTUUR,ELECTRISCH VERSTELBARE/VERWARMBARE/INKLAPBARE BUITENSPIEGELS,ELECTRISCHE RAMEN,PARKEERSENSOREN VOOR EN ACHTER,ELECTRISCH TE OPENEN ACHTERKLEP,LUCHTVERING,ZWARTE BINNEN HEMEL,REGENSENSOR,LICHTSENSOR,LEDER DASHBOARD,ELECTRONIC STABILITY PROGRAM,ABS,AIRBAGS,BOSE BOXEN,BOORDCOMPUTER,PRIVACY GLAS ACHTER,21 INCH LM VELGEN ENZ.DE PORSCHE IS ZEER GOED ONDERHOUDEN, EN ZIET ER ZOWEL VAN BINNEN ALS VAN BUITEN ZEER GOED UIT.BEL 0320-248424 VOOR EEN BEZICHTIGING OF PROEFRIT.
= Bedrijfsinformatie =
Let op wij werken alleen op afspraak graag even bellen voor u vertrekt om telleurstelling te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!