Bouwjaar | 21-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.513 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 39-SJ-FR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.513 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 39-SJ-FR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Tetteroo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlaatweg 4H |
Postcode | 8243 PS |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11335937 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagetetteroo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3986 x 1719 x 1495 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
GARAGE TETTEROO BIED AAN
In prijs verlaagd van 1750,- voor de vaste lage prijs van
Renault Clio 1.4
Zeer goed onderhouden
Zie foto facturen
Tellerstand logisch
Elektrisch pakket
Aluminium velgen
Is handgeschakeld
Apk zo goed als nieuw
Heeft gebruikers sporen
Origineel NL auto
= Bedrijfsinformatie =
Voor bezichtiging kunt u terecht in lelystad
Openingstijden van 09.00 uur tot 16.00 uur
Zondag gesloten
Op afspraak buiten openingstijden bel even
Voor onze actuele voorraad occasions kunt u terecht op onze Facebook pagina
En op WWW.GARAGETETTEROO.NL
We zijn RDW erkend.
Zo is het mogelijk om 7 dagen per week auto's te naam testellen en te vrijwaren
Pinnen is bij ons mogelijk (pinnen ja graag)
Alle inruil is mogelijk
Voor een inruilprijs even langs rijden
We doen ons uiterste best om de advertentie zo zorgvuldig mogelijk samen te stellen,
Het kan voorkomen dat er fouten staan in onze advertentie.
Wij kunnen hier niet voor aansprakelijk gesteld worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.