Renault Laguna Grand Tour 2.0-16V Privilège

€ 1.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-10-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 242.772 km
Deuren 5
Kenteken 59-PR-ST Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Laguna Grand Tour 2.0-16V Privilège


€ 1.750,-

Algemeen

Bouwjaar 21-10-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 242.772 km
Deuren 5
Kenteken 59-PR-ST Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Plankgas Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De paal 7-16
Postcode 1351 JB
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51138811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.plankgasautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Laguna Grand Tour 2.0-16V Privilège


- Kenteken: 59-PR-ST
- Merk: Renault
- Model: Laguna Grand Tour
- APK tot: 28-11-2024
- Tellerstand: 242772 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Automaat
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: F4R K7
- Vermogen: 99 kW / 135pk
- Ledig gewicht: 1325 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 470 cm
- Hoogte: 1443 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Warmtewerend glas
- Xenon koplampen

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lederen/velours bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Verstelbare stuurkolom
- Zonnescherm achterruit

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Elektronische remkrachtverdeling


Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in hoogte verstelbare passagiersstoel.

De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. De regensensor in de voorruit schakelt de ruitenwissers automatisch in en uit. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook zijn aan boord.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt bij drukverlies in een van de banden.

We laten u graag een proefrit maken

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Laguna | Orde op zaken stellen

De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?

Autotest | Renault Laguna Orde op zaken stellen

De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.

Plus

  • Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
  • nette prijs
  • dynamisch weggedrag

Min

  • Diverse ergonomische missers
  • Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren

Conclusie

Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.

De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.

Deel deze advertentie