Renault Master T33 2.3 dCi L2 H2 | Dubbele Schuifdeur | 2500 KG Trekhaak | Navigatie | Cruise Controle | Airco | Bluetooth | Stoel - Stoel

€ 13.445,- excl. BTW

Bouwjaar 30-09-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 152.360 km
Deuren 6
Kenteken VZ-693-S
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master T33 2.3 dCi L2 H2 | Dubbele Schuifdeur | 2500 KG Trekhaak | Navigatie | Cruise Controle | Airco | Bluetooth | Stoel - Stoel


€ 13.445,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 152.360 km
Deuren 6
Kenteken VZ-693-S
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Bedrijfswagens Lelystad
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Artemisweg 25
Postcode 8239 DD
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)320 - 237944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020
Referentienummer: 194219

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.946 kg
Laadvermogen: 1.354 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket:
Geldige APK 
Wensink App

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Van uw nieuwe auto verlangt u rijplezier, maar ook optimaal comfort en veiligheid. Daarom is de Renault Master de auto die u zoekt. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

De uitrusting van deze auto is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

Indien u interesse heeft in deze Renault, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

Wij zijn Wensink, aangenaam. In onze Wensink Winkels bent u altijd welkom. U kunt bij ons elke dag kiezen uit nieuwe auto's en meer dan 1.500 kwaliteits-occasions tot 8 jaar die stuk voor stuk professioneel zijn geselecteerd, gecheckt en klaargemaakt door onze vakmensen. Echt aangenaam rijden noemen we dat.

In onze winkel vindt u alles wat u nodig heeft om zorgeloos te rijden; verzekering, financiering, leasing, onderhoudsabonnementen, laadpaaloplossingen, en meer bij ons vindt u het. En het mooiste? U bepaalt zelf hoe en wanneer u uw auto wil kopen, volledig online en afgeleverd bij u thuis of via één van onze winkels dicht bij u in de buurt. U bepaalt.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie