Renault Trafic E-Tech T29 L2H1 52 kWh Bestel / Automaat / Navigatie / Parkeersensoren + Camera / Airco / 3 Persoons / Lat-om-lat / Cruise Control

€ 45.450,- excl. BTW

Bouwjaar 29-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 90 kW (123 pk)

Renault Trafic E-Tech T29 L2H1 52 kWh Bestel / Automaat / Navigatie / Parkeersensoren + Camera / Airco / 3 Persoons / Lat-om-lat / Cruise Control


€ 45.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Lelystad
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Artemisweg 55
Postcode 8239 DD
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)320 - 290150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2023

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 110 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.860 kg
Laadvermogen: 1.210 kg
GVW: 3.070 kg

Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 22 kW

Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 10
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 10% tot 100%: 645 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 15
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 15% tot 80%: 940 min

Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de Renault Trafic E-Tech ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. De elektromotor laat u geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! Op de teller van deze auto staat slechts 10 kilometer. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Het digitale dashboard stelt u in staat uw cockpitinterface te personaliseren. De achteruitrijcamera levert eersteklas parkeerservice. U weet precies hoeveel ruimte u nog heeft, in beeld en geluid. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van airconditioning, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

U bent geïnteresseerd om elektrisch te rijden? Neem dan nu contact met ons op.



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging maken, bel dan met Bochane Lelystad afdeling verkoop en vraag naar één van de verkoopadviseurs

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie