![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.382 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 83-RJX-7 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.382 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 83-RJX-7 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brom Auto's |
Contactpersoon | P. van den Brom |
Adres | Tilbury 10 |
Postcode | 3897 AA |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5220820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdbromautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 165 x 147 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 839 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 1.370 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Distributieriem is vervangen bij 139.000 km.
Gunstige Financieel lease mogelijk ook voor starters! jaarcijfers hierbij niet nodig!!
Ook anno nu blijven Franse auto's altijd hun elegantie en romantiek houden. Maar vergis u niet: qua techniek en prestaties is deze Drive for change van wereldniveau. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
Met nationale autopas, Inruil en financiering mogelijk. Altijd 80 occasions op voorraad. Wij zijn gespecialiseerd in alle type occasions tot de prijsklasse van 20.000 Euro.
Al onze occasions worden technisch rijklaar gemaakt in onze eigen professionele werkplaats.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
![Autotest | Renault Twingo ZE De goedkoopste elektrische auto van Nederland](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4318/renault-twingo-r80-intens.jpg)
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).