Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE Panoramadak, trekhaak, achteruitrijcamera, winterpakket, 18'' lichtmetaal

€ 34.900,- incl. BTW

Bouwjaar 01-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.728 km
Deuren 5
Kenteken Z-064-LK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE Panoramadak, trekhaak, achteruitrijcamera, winterpakket, 18'' lichtmetaal


€ 34.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.728 km
Deuren 5
Kenteken Z-064-LK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van der Heide Emmeloord B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Werktuigenweg 40
Postcode 8304 AP
Plaats Emmeloord
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 614304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovdheide.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Referentienummer: 005529
Productienummer: 005529

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 60 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- VDH rijklaar brandstofauto's (inbegrepen):
- 12 maanden wettelijke garantie-
- Tenaamstelling
- APK minimaal 3MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- VDH plus brandstof auto's (v.a.) (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden Bovag garantie
- Tenaamstelling
- APK minimaal 6maanden geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 10% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt

Tot 100 pk € 795
Tot 205 pk € 995
Tot 300 pk € 1.295
V.a. 300 pk € 1.695
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "VDH rijklaar brandstofauto's"): BOVAG garantie (12 maanden)
- VDH premium brandstofauto's (v.a.) (€ 995 meerprijs):
- 12 maanden Bovag garantie
- Plus 12 maanden VDH garantie tot 5 jaar/120.000km (€ 125,00 eigen risico per gebeurtenis)
- Tenaamstelling
- APK minimaal 12 MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- Volle tank brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Banden met een profiel van minder dan 3mm vervangen
- Gratis vervangend vervoer in geval van garantie
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
- Gratis zomer- en wintercheck
- Autoleven lang GRATIS APK bij VDH
- Gratis ruitreparatie bij sterretje in voorruit

Tot 100PK € 995
Tot 205PK € 1.195
Tot 300PK € 1.495
V.A. 300PK € 1.895

 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "VDH rijklaar brandstofauto's&quo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie