Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD Pano, IQ Light, Sfeer, Lane, Acc
€ 38.495,-
Bouwjaar | 28-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-139-GV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-139-GV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoint Almere |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Huchtstraat 3 |
Postcode | 1327 EA |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 4100001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopointalmere.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.366 kg
Laadvermogen: 584 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
Het mag dan misschien het meest verkochte merk van Europa zijn, 'gewoon' is een Volkswagen nooit. Kijk maar naar deze Golf. Met zijn doordachte techniek, geweldige bouwkwaliteit en fantastische rijeigenschappen is deze auto absoluut niet alledaags. Maar u kunt er wel heel goed iedere dag opnieuw van genieten. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Deze Volkswagen Golf heeft niet alleen verwarmbare voorstoelen, maar ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Bij deze Volkswagen Golf is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. 'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor veilige ruimte tot de voorligger. Ook als die tot stilstand komt. Connected Services zorgen ervoor dat de belangrijkste functies en data van de auto altijd en overal te checken zijn. Gewoon via de app op de smartphone. De uitrusting van deze Volkswagen is met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen behoorlijk compleet.
Deze Volkswagen is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.