Volkswagen Passat Variant 1.5 eTSI Business 150PK DSG Achteruitrijcamera, stuur/stoelverwarming, keyless, easy open, alarm, 17'' lichtmetaal

€ 49.900,- incl. BTW

Bouwjaar 27-02-2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.025 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.5 eTSI Business 150PK DSG Achteruitrijcamera, stuur/stoelverwarming, keyless, easy open, alarm, 17'' lichtmetaal


€ 49.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-02-2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.025 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van der Heide Emmeloord B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Werktuigenweg 40
Postcode 8304 AP
Plaats Emmeloord
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 614304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovdheide.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Modelcode: B9
Referentienummer: 001913
Productienummer: 001913

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.572 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 284 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
CO2-uitstoot: 124 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 26-02-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- VDH Resterende fabrieksgarantie Brandstofauto's (inbegrepen):
- Resterende fabrieksgarantie
- Mobiliteitshulp t/m eerstvolgend onderhoud
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Vloeistoffen- en bandencontrole
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- VDH Resterende fabrieksgarantie Brandstofauto's Premium (v.a.) (€ 595 meerprijs):
- Resterende fabrieksgarantie
- Plus 12 maanden VDH garantie tot 5 jaar/120.000Km (€ 125,00 eigen risico per gebeurtenis)
- Tenaamstelling
- APK minimaal 12MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- Volle tank brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Banden met een profiel van 3mm of minder vervangen
- Gratis vervangend vervoer in geval van garantie
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt bij VDH
- Gratis zomer- en wintercheck bij VDH
- Autoleven lang GRATIS APK bij VDH
- Gratis ruitreparatie bij sterretje in voorruit

Tot 100PK € 595
Tot 205PK € 895
Tot 300PK € 1.195
V.A. 300PK € 1.495
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "VDH Resterende fabrieksgarantie Brandstofauto's"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie